Optimizare site SEO
Serviciul de optimizare SEO pentru website-uri îl includem de regulă încă de la începutul proiectului dezvoltării unui site. Indiferent însă de stadiul unui proiect online, recomandăm efectuarea unui audit SEO preliminar care ține cont de domeniul de activitate, de concurența existentă în domeniul beneficiarului și de interesul potențialilor clienți. Pe tot parcursul derulării proiectului ținem cont de bunele practici curente recomandate în domeniu; etapele procesului de optimizare SEO
Optimizarea unui site este un proces complex care este înteles de multe ori greșit. Optimizarea site-urilor pentru motoarele de căutare nu înseamnă (simplist) o stivă de cuvinte cheie. Optimizarea SEO aduce utilitate și relevanță pentru vizitatorul unui site, conținut de calitate, informativ și evidențiat corect. SEO înseamnă că, în primul rând, comunicăm coerent potențialilor tăi clienți informații utile– iar Google înțelege și apreciază asta.
Activitati pentru optimizare site SEO
Sunt o multitudine de factori pentru optimizarea unu site pentru seo on page ce pot influenta pozitia unui site in motoarele de cautare si din acest motiv toti acesti factori sunt analizati, verificati si optimizati!
- Propuneri pentru structura site-ului si un continut textual relevant cuvintelor cheie urmarite
- Analizam structura link-urilor interne:Google friendly
- Facem propuneri pentru implementarea Meta SEO: HTML (H1-H4, title tag, meta description);
- Realizam Sitemaps pentru motoarele de cautare (sitemap XML);
- Cream si configuram robots.txt;
- Implementam / utilizam Google Analytics;
- Propuneri pentru optimizarea imaginilor;
- Analiza densitatii cuvintelor cheie si optimizare copy;
- Identificam erori de programare;
- Propuneri pentru indexarea paginilor de maxim interes tinand cont de structura paginilor interne
- Monitorizam aparitia „broken-links”
- Propuneri de imbunatatire pentru viteza de incarcare a site-ului;
De ce sa platesc pentru optimizare site SEO?
Lansarea unui site, fie el extraordinar de bun, nu aduce cu ea implicit si clienti. Un site fara SEO on-site bine elaborat si o campanie de marketing/promovare online bine pusa la punct este ca un hipermarket in mijlocul junglei: poate fi extraordinar de modern, daca oamenii nu stiu de el, nu va avea succes.
Trebuie sa te gandesti la o analogie cu un magazin real: daca magazinul nu este situat intr-o zona potrivita, cu „vad comercial bun”, clientii nu vor intra, pentru ca nu stiu de el. Insa daca magazinul este situat intr-o zona potrivita din punct de vedere comercial, proprietarul oricum achita pretul pentru acest lucru, chiria fiind pe masura.
Pretul abonamentului de optimizare si promovare pentru un site web, care aduce aproximativ acelasi numar de clienti ca un „vad bun” poate fi mult mai mic decat o chirie pentru un spatiu comercial cu „vad bun”.
Intelegand acest lucru, proprietarii de site-uri web pot sa dobandeasca un numar foarte mare de clienti, de pe motoarele de cautare, din rezultatele organice si din cele platite (AdWords), platind mult mai putin, si fara a avea nevoie de un spatiu comercial.